دانلود آهنگ های شاد مهر top song
به مرجع تخصصی موزیک خوش آمدید
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 7
:: بازدید ماه : 76
:: بازدید سال : 300
:: بازدید کلی : 1492
دانلود آهنگ های شاد مهر top song

بعضی از آهنگ هایی که پیشنهاد میشه بهتون که حتما تایم بزارید و آهنگ های دلنشین را گوش بدهید. اگر هم تمایل داشتید همه ی آهنگ های شاد مهر را گوش بدید روی این لینک دانلود آهنگ های شادمهر عقیلی کلیک کنید.

برای دانلود آهنگ های بیشتر از خواننده های مورد علاقه ی خارجی و ایرانی به سایت آهنگ top song  مراجعه کنید و با بهترین کیفیت آهنگ مد نظرتون را دانلود کنید.

 

دانلود آهنگ ترس از شادمهر عقیلی top songs

ترس ، ترسم از دست تو بوده

برای خواستن عشقم ، نیاد اون

نیاد اون روزی که دیره

واسه ی داشتن عشقم ، نیاد

ترس ، ترسم از اینه که روز

من به یاد تو نباشم ، دیگه دل

دیگه دل سرد بشم از تو

برم و با تو نباشم ، برم و با تو نباشم

ترس من اینه که روزی روی قولم پا بذارم

واسه بدبینی و حرفات ، تو رو تنها بذارم

ترس من از خنده ‌های تلخ و بی روح لب توست

کاش بدونی دل تنهام ، گم شده تو این شب تار

ترس ، ترسم اینه دیر بفهمی

عشق پاک رو تو نگاهم ، دیگه

دیگه آرزوم نباشه بمونیم همیشه با هم

ترس ، ترسم از اینه که روزی

من به یاد تو نباشم ، دیگه دل

دیگه دل سرد بشم از تو

برم و با تو نباشم ، برم و با تو نباشم

ترس من اینه که روزی روی قولم پا بذارم

واسه بدبینی و حرفات ، تو رو تنها بذارم

ترس من از خنده ‌های تلخ و بی روح لب توست

کاش بدونی دل تنهام ، گم شده تو این شب تار

 

دانلود آهنگ ترس از شادمهر عقیلی

 

دانلود آهنگ عوض نمیشی از شادمهر عقیلی top song

 

میدونم توهم به من فکر میکنی شب و روز

 

ولی اون آدم خود خواه و حسودی هنوز

 

میدونم دست خودت نیست عوض نمیشی

 

واسه زنده موندنم تو هم نفس نمیشی

 

اما یک روز یه جایی که خلوت کردی

 

یه غریبه رو کنارت یه دعوت کردی

 

کاشکی هیچ حسی نباشه وقتی که میبوسیش

 

کاش بگی دلت میخواد بازم پیشم برگردی

 

دانلود آهنگ عوض نمیشی از شادمهر عقیلی

 

دانلود آهنگ یخ زدم از شادمهر عقیلی top songs

 

ساده بود دل کندن از اون همه خاطره برات

 

الان خوبی بی من خوش میگذره آرومه شبات

 

توی دستای من گل نبود پوچ شد

 

شیرین بود خنده هات زندگیم نوچ شد

 

دیر کردم تو شبی که گفتی باید جدا شیم

 

چشمامو وا میکنم میبندم پیشم شاید تو باشی

 

قرار بود این موقع باشیم کجا ببین حالا کجاشیم

 

دیر کردم تو شبی که گفتی باید جدا شیم

 

چشمامو وا میکنم میبندم پیشم شاید تو باشی

 

قرار بود این موقع باشیم کجا ببین حالا کجاشیم

 

اتفاقی یه روز رد شدم از اون خیابون

 

دیدمت یخ زدم چه پیر شدیم ما هر دوتامون

 

ساده بودم برات زندگیم سخت شد

 

گریه کردم که تو زندگیت تلخ شد

 

دیر کردم تو شبی که گفتی باید جدا شیم

 

چشمامو وا میکنم میبندم پیشم شاید تو باشی

 

قرار بود این موقع باشیم کجا ببین حالا کجاشیم

 

دیر کردم تو شبی که گفتی باید جدا شیم

 

چشمامو وا میکنم میبندم پیشم شاید تو باشی

 

قرار بود این موقع باشیم کجا ببین حالا کجاشیم

 

دانلود آهنگ یخ زدم از شادمهر عقیلی

 

دانلود آهنگ جنگ دلم از شادمهر عقیلی top song

 

ازم نخواه بشینم زیر پای دلم که قولشو بذاره زیر پاش من

 

مثل همون تب روزای اول هنوز از دیدن چشم تو داغم

 

تو زیر سایته آسمون بارونم وصله به حالت خاص چشات

 

هر کی بخواد تو رو ببینه قبلش باید این دیوونه ی مستو بخواد

 

سر تو با همه جنگه دلم بذار همه بگن سنگه دلم

 

تو فقط حرف بزن پیش تو که ساکت و بی آهنگه دلم

 

سر تو با همه جنگه دلم بذار همه بگن سنگه دلم

 

تو فقط حرف بزن پیش تو که ساکت و بی آهنگه دلم

 

پشت صدای بارون میاد ببین خالیه جامون زیاد

 

سکوت جشنم فقط همین گرمی صداتو میخواد

 

هر چی که پشت اون چشماته پیداست

 

خودش حرفاشو میگه چشمی که شیداست

 

واسه همه میخوام غرق تو باشم

 

تا وقتی ساحل دست تو پیداست

 

سر تو با همه جنگه دلم بذار همه بگن سنگه دلم

 

تو فقط حرف بزن پیش تو که ساکت و بی آهنگه دلم

 

سر تو با همه جنگه دلم بذار همه بگن سنگه دلم

 

تو فقط حرف بزن پیش تو که ساکت و بی آهنگه دلم

 

سر تو با همه جنگه دلم بذار همه بگن سنگه دلم

 

تو فقط حرف بزن پیش تو که ساکت و بی آهنگه دلم

 

سر تو با همه جنگه دلم بذار همه بگن سنگه دلم

 

تو فقط حرف بزن پیش تو که ساکت و بی آهنگه دلم

 

دانلود آهنگ جنگ دلم از شادمهر عقیلی

 

دانلود آهنگ دست من نیست از شادمهر عقیلی  top song

 

صبح که تو چشمای تو خیره میشم زندگی تازه شروع میشه برام


من از با تو بودن بخدا سرد نمیشم تن تو تن تو آتیشه برام


تو این اتاق پیچیده عطر تن تو بیا بازم منو تو آغوشت بگیر


دوست دارم وقتی که نزدیکمی اسممو آروم توی گوشم بگی


دست من نیست تو عزیز جونمی خودت نمیدونی همه بود و نبودمی


دست من نیست ای عشق ستودنی

هر کاری بخوای میکنم بیای سمتم تو نمیدونم چیکار کردم شدی سهمم تو


تو مثل هوای خوب بعد بارونی تو بیای میکنم شهرو چراغونی


دست من نیست تو عزیز جونمی خودت نمیدونی همه بود و نبودمی


دست من نیست ای عشق ستودنی

 

دانلود آهنگ دست من نیست از شادمهر عقیلی


تعداد بازدید از این مطلب: 169
موضوعات مرتبط: اخبار موزیک , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : پانیذ
تاریخ : پنج شنبه 4 آذر 1400
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به مرجع تخصصی موزیک خوش آمدید.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید